help het om bij een slechte wifi verbinding je telefoon stil open tafel te leggen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
Dichter bij de router gaan zitten helpt beter
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je een slechte WiFi verbinding hebt, ligt dat eerder aan de wifi(router), de hoeveelheid kanalen in gebruik en afstand tot je router dan aan je telefoon.

Antwoorden (1)

ja dat kan.
Het helpt door de telefoon op tafel te leggen en te draaien tot de antenne goed gericht is en het sterkste en door er verder af te blijven ook het stabielste signaal heeft.