Pingchat/touch niet meer geopend. Opnieuw installeren ben ik dan alles kwijt?

Pingchat/touch weer werkend krijgen!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke dus contact personen ben je niet kwijt. Dit hoorde ik namelijk. Ik krijg hem niet opgestsrt.

Antwoorden (5)

Helaas wel dan ben je alles kwijt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben bang van wel.
Je kan je telefoon of ipod touch ( niet duidelijk wat je nou gebruikt ) aansluiten op je computer.
Als je die map opent en dan naar documenten of files gaat zoek je de map van pingchat en dan contacts en die kopieer je dan.
Dan heb je een 'soort' backup van je contacts.
En als je dan je pingchat opnieuw installeert sluit je het weer aan op je pc.
Zoek je de pingchat map met contacts en plak je die oude bestand erin.
Als er dan komt te staan 'bestand bestaat al wilt u 't vervangen?'
Klik dan ja.
En telefoon ff opnieuw opstarten.
Als t goed is heb je dan je oude contacten terug.

Toegevoegd na 7 minuten:
De mappen kunnen andere namen hebben dan dat ik genoemd heb.
Probeer de map van pingchat te vinden en dan iets met contacten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dan ben je niet alles kwijt, ik heb het zelf ook gehad, dan sta je gewoon daar nog en je contacten zijn opnieuw uitgenodigd...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had hem ook opnieuw weer geïnstalleerd en alles stond er gewoon nog!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het ook gedaan en alles bleef behouden als je weer inlogt op jouw gebruikers id