Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat gaat Apple met mijn iPod doen?

Ik heb sinds kort mijn Apple iPod opgestuurd via Dixons. Omdat hij abnormaal snel leeg was. Die man zei dat er een goeie kans was dat ik een nieuwe kreeg. Ik heb nog garantie alleen ik kreeg een papier mee en daar stond iets op over onderzoekskosten 90 euro. En daaronder een verhaaltje waar ik weinig van begrijp. Wat gaat Apple met mijn iPod doen. En ik hoef toch geen geld te betalen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
683
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja maar ik denk dus niet dat ik het zelf moet betalen. En trouwens ik ben gek dat doe ik echt niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je niet betaald, krijg je de iPod niet terug.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

als een apparaat snel leeg is is betekent dat meestal dat je accu moet vervangen worden maar omdat zo'n apple ipod zo klein is vervangen ze hem helemaal.



Ik denk dat ze het wel in rekening brengen omdat het om een gebruiksvoorwerp (Accu of oplader) en daar geeft Apple geen garantie op.

(dat heb ik ook gehad en ik moest iets meer dan 100 euro voor een accu betalen !)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar is mij niks over verteld
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En wat dan als ze me helemaal een nieuwe geven
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Want ik had gewoon verwacht dat dat wel bij de service inzat

Andere antwoorden (1)

Ze rekenen 90 euro om de ipod te onderzoeken om zo te kijken wat er Aan de hand is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat begrijp ik nou net weer wel....

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding