Batterij van mijn Galaxy S3 gaat erg snel leeg. Iemand tips?

Hiervoor had ik een Galaxy S2, daarvan ging de batterij ook snel leeg.
Ik gebruik mijn GS3 intensief elke dag, met de hele dag 3G aan, maar na een schooldag is de batterij leeg (als ik om 4u thuis kom).

Wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Minder gamen en internetten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gamen doe ik sowieso niet. Whatsappen doe ik wel veel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
schemhelderheid minimaal zetten helpt ook.
Whatsapp heeft geen supersnelle verbinding nodig: zet 3G uit (2G gebruiken)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je in plaats van 3G, 2G instellen? Ik doe altijd gewoon mobiele gegevens instellen.

Het beste antwoord

Je kan inderdaad beter Wifi gebruiken wanneer het kan, zo min mogelijk apps op je achtergrond laten draaien en het beeldscherm minder helder gebruiken. En tja, elke avond opladen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dit is normaal voor die batterij, het is nog steeds een mobiel hè.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je 3G en bluetooth aan wilt laten zit er weinig anders op dan een 2de batterij of een mobiele oplader (eventueel op een zonnepaneeltje) te kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alles je niet aan het internetten bent op wifi of 3G dan moet je de wifi en de 3G uit zetten van je telefoon en het scherm uit zetten alls je hem niet gebruik ik zou dit ook melden bij de winkel waar je hem kocht
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je op school zit, best op vliegtuigstand zetten. Je mag dan toch niet gsm'men