(zie beschrijving) Mijn iphone werkt niet meer wat nu?

Mijn iphone 2G was eerst gejailbreakt en ik heb hem nu gereset maar nu zegt hij dat ik een ongedurige sim kaart heb en dat ik mijn iphone moet activeren hoe moet ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor actieveren moet je iphone verbienden met itunes.Als dat met jouw pc niet lukt, dan moet je andere pc proberen.Het is wel zo; bij jailbreaken bepaalde bestanden opgeslagen in windows.Na terugzetten blijven deze bestanden toch bestaan in jouw pc.Door deze bestandenden jouw iphone niet meer herkend door itunes en kun je geen verbinding meer maken.Deze bestanden opsporen en verwijderen veel klus.Ik raad je aan andere pc met werkende itunes uitproberen.Meestal activatie lukt het wel met deze wijze.

Antwoorden (2)

Een beetje onsamenhangend verhaal, maar ik denk dat je toestel ( door de jailbreak ) simlock vrij is gemaakt en nu die jailbreak weggevallen is dat je weer vast zit aan de oorspronkelijke provider.
Na het plaatsen van een bijpassende simkaart zal een dergelijke activatie pas mogelijk zijn.
Ik ben niet echt ter zake kundig qua iphones, maar dit lijkt mij de enige logische verklaring.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doordat je je telefoon gereset hebt pakt hij nu geen andere simkaarten meer. De simlock heb je er in feite weer opgezet. Het enige wat je kan doen is even langs een telefoonzaak en vragen of ze dit weer kunnen regelen voor je. Kost hooguit 2 tientjes... Maar is toch zonde
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou een back-up ook kunnen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben bang van niet. Backup heeft echt met bestanden en telefoonnummers te maken. De simlock is iets in de softwear/beveiliging van de telefoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
okee bedankt voor het antwoord nog 1 vraagje heeft u enig idee welke simkaart ondersteund woord door mijn iphone?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt eraan. Met Welk abonnement heb je de telefoon gekocht. Want dan is de telefoon geblokkeerd voor alles behalve die provider
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt eraan. Met Welk abonnement heb je de telefoon gekocht. Want dan is de telefoon geblokkeerd voor alles behalve die provider
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En als ik hem nou jailbreak zou het dan weer werken?
(sorry voor al die vragen)