Wie kent een Nokia toetsel die op Nokia E7 lijkt?

Ik wil graag een nieuwe telefoon, het liefst een Nokia. En de Nokia E7 vind ik zelf een mooie telefoon..Ik heb even gegoogeld alleen klinkt het wel heel erg zakelijk. Dus ik heb liever een andere toestel maar dat wel een beetje op Nokia E7 lijkt... Als je een ander merk kent dat er ook op lijkt, mag je ook reageren :) thank you!

Toegevoegd na 27 minuten:
(geen blackberry:P)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik zou zeggen een Blackberry, maar ik weet niet of dat je smaak is?
Anders moet je een keer op google zoeken naar Blackberry curve 8520.
Erg mooi toestel vind ik zelf.

Maarja, jij moet er mee leven, dus veel suc6 met kiezen! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks voor de reactie. Maar ik vind een BB echt eerlijk gezegd helemaal niks! :$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken erg veel mensen met een Blackberry en ik vind ze ook absoluut niet fijn. Dit kan natuurlijk komen omdat ik inmiddels gewend ben aan de iPhone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, dan kan ik je helaas niet verder helpen :(
Veel suc6 nog ;)
HTC Desire Z en de Samsung Omnia Pro (volgens mij zijn hier meerdere versies van, maar bij google afbeeldingen zie je meteen hetzelfde soort model als de e7, zie bijlage), zijn vergelijkbare telefoons. Dan heb ik het natuurlijk wel over het soort model
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanksss! die htc is mooi jah!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De htc kan ook gewoon whatsapp, mocht je dat nog willen weten :). De Samsung durf ik niet met zekerheid te zeggen .. Van doe HTC zijn bog 2 modellen, de Desire HD en de Desire S. Dit zijn geen uitschuifbare toetsenborden, maar wel de andere modellen uit de 'desire' reeks