Maandag is mijn galaxy s2 in het water gevallen, nu doet hij het weer, kan ik hem nu veilig opladen?

Ik heb mijn toestel in een bakje rijst gelegd.
nadat hij in het water was gevallen heb ik mijn telefoon uit paniek afgedroogd en meerdere keren aangezet, toen ging hij wel aan maar het touchscreen deed het niet, knopjes ook niet,,
maar nu doet hij het gewoon goed.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je hem ook uit elkaar gehaald en laten drogen op bv de verwarming?
dan droogt ie ook aan de binnenkant
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik hoop echt voor je dat hij het straks nog steeds doet

Antwoorden (2)

Zodra alle vocht is verdwenen, kwestie van geduld, gaat jou apparaatje het gewoon weer goed doen. Vocht is lastig maar wanneer het is verdwenen en geen roest heeft achter gelaten komt het vaak met veel apparaten weer helemaal goed. Geduld dus.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij heb je echt mazzel gehad
je kan weinig anders dan het uitproberen
als je er van overtuigd bent dat ie echt goed droog is
want alleen dan kan je constateren of hij echt nog volledig werkt

succes

cross youre fingers want garantie kan niemand je geven
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zoveel geluk gehad, toen ik m aandeed flikkerde het beeld en hij viel uit en nu doet hij het gewoon alsof er nooit iets gebeurd is.
Maar mijn batterij begint leeg te raken en ik zal 'm toch moeten opladen, maar water geleid elektriciteit dus het kan fout gaan als ik m oplaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij het nu weer normaal doet kun je hem veilig opladen, immers hij staat nu onder stroom van de accu en door het opladen worden er geen andere circuits aangesproken die schadelijk zouden kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Garantie kan niemand je geven?!
Alleen de winkel natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen voor fabrieksfouten, dat ik m in het water laat vallen is niet de schuld van de fabriek