hoe kan ik op de *bliep app mijn saldo zien?

heb hem gedownload en na het opstarten blijft het beeld wit zonder dat er wat komt op de samsung galaxy s plus (heb 9,50 saldo dus kan daar ook niet aan liggen)

Toegevoegd na 8 uur:
En de site word ook geblokkeerd via mijn telefoon...zie het 1 seconde en dan kan hij niet gevonden worden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Inmiddels is het probleem met het witte scherm verholpen en zal alles weer soepel werken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daar heb ik ook last van (op iPad). Je kunt dan het beste even proberen om op de mobiele site te kijken.

Toegevoegd na 46 seconden:
Stuur anders ook even een e-mail naar *Bliep dat de app het niet doet.