Kun je de nieuwe systeemupdate android lollipop ongedaan maken?

Vandaag heeft mijn Samsung S4 vanzelf een systeemupdate gedaan : android lollipop. Ik vind deze versie echter heel irritant om mee te werken en ik zou heel graag de oude versie terug hebben! Is het mogelijk om deze systeemupdate ongedaan te maken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.6K
Cryofiel
8 jaar geleden
Is het echt zo'n enorm verschil? Wat maakt het voor jou zo irritant dan? Ik stel deze vragen omdat het meestal het beste is om de recentste versie van je besturingssysteem te gebruiken. Ten eerste in verband met de veiligheid, ten tweede omdat je straks apps krijgt die niet meer met een oudere versie werken. Vaak kun je wat instellingen wijzigen om het gedrag weer ongeveer zo te krijgen als het in de vorige versie was.

Antwoorden (2)

Je kan je update niet op een legale manier terugdraaien en als het goed is ben je ook akkoord gegaan met de nieuwe voorwaarden en daar staat in dat je de update niet kunt terugdraaien uit veiligheidoverwegingen. Je kunt wel een custom rom erop zetten die een ouder android versie heeft!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Download bij SamMobile de oude firmware en even terugzetten met Odin.
En daarna nog na het terugzetten automatisch updaten uitzetten.
SamMobile: http://www.sammobile.com/firmwares/
Odin: http://odindownload.com/downloads/Odin-V3.10.6.exe
Zorg wel voor een goede USB kabel en tijdens het terugzetten je USB kabel niet verwijderen of de computer uitschakelen!