In hoeverre verschillen Hi t.o.v. Telfort?

ik zit te twijfelen tussen een abonnement van Telfort en die van Hi. Beide in prijs vrijwel identiek. Maar ik twijfel meer over bereik, goede service, betrouwbaarheid..etc..
Ik wil geen discussie voeren, maar welke is over het algemeen betrouwbaarder en heeft beter bereik?

Het is een Sim-only abonnement zonder toestel dus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Telfort heeft een vreselijk slechte service en wordt-volgens horen-zeggen- geleid door een soort dictator. Van Hi is bekend,dat zij een prima bereik hebben ,mede omdat zij een uitgebreider netwerk hebben qua opstelling van de benodigde masten. Mijn zoon wil niks anders meer want Hi en MSN zijn dé ideale combinatie om met vrienden/innen te chatten via mobiel/smartphone.

Toegevoegd na 18 minuten:
http://www.nu.nl/internet/2459813/telfort-slecht-beoordeeld-in-providermonitor.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb allebei gehad. Persoonlijl
vond ik telfort om te janken, gesprekken vallen weg, geen bereik etc. Hi is me altijd goed bevallen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hi kan van mij de pot op. Ik krijg maandelijks rekeningen van 20 euro meer dan zou moeten en mijn telefoon ligt te verstoffen
Over het algemeen heeft Hi (kpn) een beter bereik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zowel Hi als Telfort zijn onderdeel van KPN. Hebben beide in NL samen Vodafone het beste bereik.

Telfort is prijsvechter en heeft een dramatisch slechte helpdesk.

Kijk voor simonly abo op bellen.com. Hebben scherpere aanbiedingen dan in winkels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ervaring is dat vodafone beter is dan telfort en Hi.
Van de 2 waar je vraag over gaat is Hi in alle opzichten beter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het netwerk dat Telfort gebruikt is hetzelfde netwerk als dat Hi gebruikt, nl het netwerk van KPN. Ik hen al jaren sim only van Telfort en nooit heb ik problemen gehad. Hi is normaal gesproken duurder maar omdat het op jongeren is gericht hebben ze hele goedkope sms bundels. Werk met stagiaires en veel van hen hebben zo n bundel.