Moet je een account hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat wist ik ook nog wel :s.
Maar ik bedoel dus, het gaat volgens mij niet via de officiële app van YouTube (dat er standaard op zit).
Is hier misschien een aparte app voor?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee
heel simpel, als je het filmpje terugkijkt, kun je rechtsonder op dat rechthoekje met een pijltje "klikken". Voila, er verschijnen een paar opties: E-mail video, MMS, Stuur naar MobileMe en.... Stuur naar YouTube.

Toegevoegd na 32 seconden:
je moet inderdaad wel een YouTube account hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hartstikke bedankt!
Ik ben je eeuwig dankbaar :)
als je de film bekijkt heb je links onder een icoon waar je de film mee kan sharen.
Als je deze gebruikt kan je deze uploaden naar youtube. Hij komt wel vragen naar je account gegevens van youtube.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een filmpje op je iPhone bekijkt en op deel drukt, dan kun je kiezen om naar youtube te uploaden.