Hoe krijg ik mobiel internet op mijn acer E600?

Ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg mijn tele2 mobiel internet niet aan de praat. Ook als ik een APN instel zegt de telefoon dat ik offline ben. Roaming en gegevens staan aan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wellicht niet goed ingesteld dan, of het verkeerde netwerk geselecteerd.

Het beste antwoord

Roaming aan:

Applicaties -> Instellingen -> Meer(...) netwerken -> Mobiele netwerken -> Mobiele gegevens aanvinken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten
OF Applicaties -> Instellingen -> Mobiel netwerk aanzetten -> Mobiel netwerk -> Namen toegangspunten
Verwijder alle bestaande APN's (optioneel en met uitzondering van MMS)
Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Veld * Invoer
Naam Tele2 Internet
APN internet.tele2.nl
Proxy
Poort
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Mobiele landcode MCC 204
Mobiele netwerkcode MNC 02
Verificatietype PAP
Type toegangspunt internet
Kies de menu-toets en kies Opslaan.
Kies Tele2 Internet en vink deze aan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nmiddels ben ik te weten gekomen dat het aan tele2 ligt, die dit toestel niet ondersteunt. Een kpn of lebara simkaart erin met internet doet het wel. Ik heb gebeld met tele2 en zij hadden ook geen oplossing.

Andere antwoorden (1)

Je zou de handleiding kunnen raadplegen via de link https://www.gebruikershandleiding.com/Acer-Liquid-E600/handleiding-5-564234.html. of je moet eens zoeken via "toestelhulp" op de site bij de grote providers