Het uurbalkje is weg van mijn gsm. Hoe krijg ik dit terug ?

Hallo, ik heb per ongeluk een balkje gewist op het startscherm van mijn gsm (huawei ascend y550). Ik vond dit nog redlijk handig, maar hoe krijg ik dat terug, ik weet het niet hoe.
ik zou graag dat balkje hebben bovenaan het scherm waarop er staat dat het 11:14 is met de stad enzo erbij (zie foto)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Houdt de 'apps' button lang ingedrukt, daarna de 'widget' button. Selecteer de klok&weer widget beweeg deze een klein beetje, nu springt je startscherm naar voren, laat de widget los op je startscherm...