samsung galaxy S2 niet te groot?

Als ik naar youtube kijk of foto's bekijk van de galaxy S2 vind ik hem erg groot uitzien. Klopt dit? Past hij wel goed in een normale spijkerbroek-broekzak, of zit hij dan strak oid?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Op zich valt het wel mee, erg te vergelijken met zijn voorganger:

S afmetingen: 122.4 x 64.2 x 9.9 mm

S2 afmetingen: 125.3 x 66.1 x 8.5mm

Hoop dat je wat wijzer bent geworden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De galaxy S2 is net als vele andere smartphones van dit moment tamelijk groot. de S2 is slechts 0,3 Inch groter dan zijn eerste versie dus het valt mee.

Hoe groter het scherm hoe groter het gebruiksgemak, het is alleen minder gemakkelijk in het vervoeren.

Ik heb zelf sinds kort ook een grote smartphone (HTC Incredible S), het was wel even wennen met het formaat, maar nu ben ik eraan gewend en wil ik niet meer zonder ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb het ook zit heerlijk in me broek.

Als je het te groot vind, koop je een ander, hoe simpel kan het leven zijn.

Of je gaat naar de winkel en vraagt of je het even in je broek mag stoppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat valt erg mee hij is net zo groot als de meeste smartphones op dit momenten dat is eigenlijk de normale groote voor een smartphone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem nu sinds vrijdag.
Het is wel even wennen maar dat is snel gebeurd
En daarna heeft het alleen maar voordelen.
En de helderheid van het grote scherm is enorm goed !