kan je zomaar standaart apps deleten van TI 84 calculator?

ik wil op men ti 84 plus calculator meer archive space.
en ik heb gezien dat de standaard apps die erop staan bij het aankopen in archive staan.
dus zou het helpen die te deleten voor meer geheugen?
en is dit veilig ( ik bedoel zonder dat je je calculator beschadigd op een of andere manier ? bv: dat het niet meer op start ofzow )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ligt er aan, er zijn apps die er niet meer af kunnen. Verder weet ik het niet. Wel heeft mijn docent gezegd dat je moet oppassen met de apps, want sommigen kun je niet meer afsluiten en dan moet je je rekenmachine opsturen. suc6!