Vorig jaar is mijn gsm in brand gevlogen.alle foto's kwijt.is er mogelijheid ze ergens te vinden?

een jaar geleden
1.8K
TurfGraver
een jaar geleden
Als je ze ergens anders ook opgeslagen hebt (Google drive of zo iets) wel, anders niet.
SimonV
een jaar geleden
Login je Google account van je verbrande gsm.
Je back-upgegevens (behalve waarvan je een back-up maakt in Google Foto's) worden gewist als als je het apparaat 57 dagen niet gebruikt.
https://support.google.com/android/answer/2819582?hl=en
Vortexxx
een jaar geleden
Wat voor GSM was het? Want bij een Nokia o.i.d. kun je dat wel schudden.

Antwoorden (2)

Als je je foto's in de cloud hebt opgeslagen is er de mogelijkheid om deze weer op te zoeken en zo weer terug te halen.
een jaar geleden
Helaas is het niet mogelijk om de foto's terug te krijgen als ze niet zijn opgeslagen op een cloudservice of een ander apparaat. Het is belangrijk om regelmatig een back-up te maken van belangrijke gegevens om verlies te voorkomen.
10 maanden geleden