wat en hoe zijn de ervaringen met de Galaxy Tab tot nu toe?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik wil graag een Tab aanschaffen maar er staan nog weinig gebruikerreviews online. Kan iemand zijn ervaring delen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Niet doen. Hij is te duur voor wat je krijgt en het is een slecht aftreksel van de iPad. Wil je zo nodig een tablet, kijk dan eerst eens serieus naar de iPad. Een betere kan ik je helaas nog niet adviseren en dat zal voorlopig ook wel zo blijven. De deskundigen verwachten de komende twee jaar geen geduchte concurrentie voor de iPad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier heb je een review.

Toegevoegd na 2 minuten:
ik zou voor een Ipad gaan.
omdat ik de galaxy al heer erg op de iphone vond lijken en ik het wel heel toevallig vind dat ze nu ook een tab maken die erg overeen komt met de Ipad

Toegevoegd na 4 minuten:
hier heb je een wat langere
http://tweakers.net/reviews/1825/samsung-galaxy-tab.html