Ja. Hij zet er automatisch weer de nieuwste iOS op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er word dan automatisch de nieuwste IOS software op gezet. Wil je dit niet maar wel je ipod herstellen? Surf dan naar: felixburns.de/ipod/firmware en download daar de firmware die je nu hebt. sla hem ergens op waar je hem snel vind en op Itunes. In plaats van gewoon op herstellen te klikken klik je nu op shift + herstellen. Nu kan je bladeren in je mappen. Kies het opgeslagen IOS file en klik hem aan. Dan zal hij dus dezelfde software erop terug zetten terwijl je toch hebt hersteld!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik al geprobeert maar toen kwam er een foutmelding bij het uitpakken van de software, kan dus niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je zeker dat je de goeie software hebt? Probeer hem anders te downgraden? Via SHSH?