Kan ik voor mijn kapotte speaker van mijn iPhone 4s er ook een van de iPhone4 kopen?

Hoi allemaal,

Ik heb een iPhone 4s alleen is de speaker opgeblazen.
Het is de speaker onderaan voor als e muziek hardop wil afspelen.
Nu wil ik een nieuwe speaker kopen alleen ik word telkens naar de iPhone 4 speaker geleid.
Kan ik ook gewoon een iPhone 4 speaker kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat kan. De afmetingen zijn hetzelfde alleen het systeem van de S is beter.

Het beste antwoord

Volgens de iFixit zijn de speakers voor de 4 en de 4s identiek, dus ja je kunt een speaker voor de 4 ook in een 4s zetten...

https://www.ifixit.com/Store/iPhone/iPhone-4-and-4S-Speaker-Enclosure/IF182-013