Je kan er misschien wel op, maar dat betekent niet dat het gratis is. Het gaat waarschijnlijk van je beltegoed of.
Het zou ook kunnen zijn dat je bij een plek met WiFi bent. Dat is vaak wel gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het zou kunnen zijn dat er een actie is.
Kijk eens op hun website.

Toegevoegd na 1 minuut:
PS. Misschien lijkt het alsof je internet gratis is, niets is wat het lijkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet gratis als je er gewoon op kan hè! Al kan je erop je moet er gewoon voor betalen en dat is zeker niet goedkoop!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat toen jij je sim-kaart in het toestel stopte, je operator automatisch de instellingen voor mobiel internet heeft geconfigureerd middels een sms-bericht. Nu kun jij dus 'gewoon' op internet, maar zo lang jij geen bericht hebt gehad dat je ook daadwerkelijk gratis op internet mag, zou ik er niet al te veel om te verwedden dat je niet hoeft te betalen. Hetzij via je beltegoed of anders via een rekening achteraf. Informeer bij je provider zou ik je willen aanraden om straks nare verrassingen te voorkomen. Want, elke telefoon die op internet kan, mag dat ook van de provider, er hoeft behalve wat instellingen, verder niets geregeld te worden in de zin van een speciaal abonnement. En dat is waar de meeste mensen de mist ingaan: men neemt geen speciaal internet of -data abonnement, maar men kan toch op internet maar wel tegen een veel hoger tarief!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan niet. Het is waarschijnlijk een fout, maar geen zorgen, je krijgt de rekening nog wel. Pas dus wel op ;).