Kan ik mijn icloud opslag ook op de pc bekijken?

Ik heb mijn iphone reserkopie opgeslagen via icloud, alleen heb ff geen iphone op dit moment. Dus ben benieuwd of het op pc kan

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Dat kan, via www.icloud.com
en daar moet je inloggen met je apple id account.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat klopt, maar er werd gevraagd om iCloud opslag. Je reserve kopie van iPhone wordt gecodeerd opgeslagen, dus zelfs als je die zou kunnen 'zien' dan heb je er niets aan.
Nee. Een back-up van je iPhone, of zoals het in het Nederlands door Apple wordt genoemd, een reservekopie hebt, kun je daar zonder iPhone niks mee, De gegevens van de reservekopie komen namelijk alleen beschikbaar op het moment dat je de gegevens weer terug wilt zetten naar een andere iPhone.

De iCloud gegevens van bijvoorbeeld Pages, Numbers, Keynote, Agenda en Mail kun je echter nog wel gewoon bij. Dit kan door naar de website iCloud.com te gaan en hier in te loggen met je eigen AppleID.