Ik maak gebruik van wifi en mobiel netwerken op m'n blackberry, maar ik wil alleen wifi en wel gebeld en gesmst kunnen worden, hoe moet dat?

Hallo,

Ik heb een blackberry curve 8520 en ik maak graag gebruik van whatsapp en facebook, ping gebruik ik niet. Als ik thuis ben wil ik graag gebruik maken van wifi en dus niet van mijn hi mb tegoed (ik heb hi prepay blackberry). Maar als ik m'n mobiel netwerken uitzet, dan kan ik niet meer gebeld en gesmst worden en dat wil ik niet.

Hoe kan ik dus gebruik maken van mijn wifi en toch gebeld en gesmst kunnen worden? (zowel wifi als mobiel netwerk aan en dan alleen gebruik maken van wifi zodat ik kan whatappen en facebooken).

Ik hoop dat ik mijn vraag goed heb uitgelegd, alvast bedankt voor de antwoorden :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

In de handleiding staat het volgende:

Gegevensservice uitschakelen of gegevensserviceopties instellen tijdensroaming

Afhankelijk van uw abonnement op een draadloze service kunt u gegevensservices (e-mail, PIN, MMS en browserservice) op uw BlackBerry®-
toestel mogelijk uitschakelen, zodat alleen de telefoon en SMS-berichten beschikbaar zijn. U kunt uw toestel ook zo instellen dat gegevensservices worden uitgeschakeld tijdens roaming. Neem voor meer informatie contact op met uw serviceprovider.
1. Klik in het beginscherm of in een map op het pictogram Opties.
2. Klik op Mobiel netwerk.
3. Voer een van de volgende acties uit:
• Om gegevensservice uit te schakelen, wijzigt u het veld Gegevensservices in Uit.
• Om gegevensservice tijdens roaming uit te schakelen, wijzigt u het veld Gegevensservices in Uit tijdens roaming.
• Als u tijdens roaming wilt worden gevraagd of de gegevensservice moet worden in- of uitgeschakeld, verandert u het veld Tijdens
roaming in Vragen.
4. Druk op de menutoets.
5. Klik op Opslaan.