Wat is een goed alternatief voor de iphone en de samsung galaxy?

Ik bedoel dan dus welke telefoons op de iphones en samsung galaxy's lijken? Deze twee zijn mij te duur en ik zoek dus naar een goeie vervanger... Om duidelijk te zijn... Ik vraag dus om feiten en niet naar meningen...:p

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

De Sony Xperia S of de Samsung Galaxy S II (in plaats van III).

Om even een idee te geven: http://www.mobieletelefoonabonnementenvergelijken.nl/telefoon-abonnementen-met-mobiel-internet

Je ziet bovenaan de drie dure toestellen met daaronder de goedkopere alternatieven. Zijn deze telefoons ook nog te duur voor je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De LG optimus 4x HD of de HTC One X. Voor aanbiedingen kijk eens naar deze websites voor een gratis toestel bij je abonnement, ik heb ze voor je als bron link toegevoegd. Succes!