Is de samsung galaxy s 2 nog verkrijgbaar ?

ik heb gehoord dat hij niet meer verkrijgbaar is is dat egt zo en vanaf waneer is hij niet meer verkrijgbaar ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Hier een hele lijst met Samsung Galaxy S2's.

http://www.samsunggalaxys.nl/samsunggalaxys2-prijzen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja tuurlijk ,
Kijk maar bij belcompany...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel mensen denken nu dat de Samsung Galaxy S2 niet meer verkrijgbaar is. Echter is deze nog wel verkrijgbaar. Apple had een rechtzaak aangespannen tegen Samsung omdat de Galaxy toestellen van Samsung te veel op de toestellen van Apple zouden lijken. De rechter gaf Apple hier geen gelijk in, echter gaf de rechter Apple wel gelijk dat de manier hoe er door foto's wordt 'gebladerd' op de Samsung Galaxy S2 hetzelfde was als de manier hoe er op de Apple toestellen door de foto's wordt gebladerd. De Samsung Galaxy S2 mocht niet meer verkocht worden. Samsung gaat nu een eigen foto-applicatie maken, die niet meer op die van Apple lijkt. De toestellen met deze nieuwe applicatie zullen wel mogen worden verkocht, omdat dezen de patenten van Apple niet schenden.
Kort samengevat: de Samsung Galaxy S2's die op de 'oude' manier door foto' bladeren mogen niet worden verkocht, omdat dit de patenten van Apple schendt.
De Samsung Galaxy S2's die op de nieuwe manier, dus met de nieuwe applicatie van Samsung, door foto's scrollen mogen wel worden verkocht, omdat deze de patenten niet schenden.

http://www.leerwiki.nl/Samsung_Galaxy_S2