Mijn Iphone 4 kan plotseling geen filmpjes meer afspelen zonder elke 5 seconden opnieuw te moeten laden. Wat is er aan te doen?

Sinds een paar dagen kan ik geen filmpjes meer afspelen op mijn Iphone 4 zonder dat hij elke 5 seconden opnieuw moet laten. Ook kan ik plotseling geen apps meer downloaden. Internetverbinding heb ik wel maar het is wel ook heel erg traag geworden ineens. Ik heb al een herstel gedaan via Itunes maar ook dit werkt niet. De instellingen op de Iphone staan goed.

Het is heel erg irritant dat ik nu gewoon de dingen die ik met mijn iphone wil doen niet meer kan doen. Wie weet hoe ik het allemaal weer goed krijg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee met Wifi kan ik alles gewoon bekijken. Maar op de site van t-mobile kan ik niets over een storing vinden? En ik heb verder niemand gehoord die ook t-mobile heeft die er ook last van heeft.

Antwoorden (2)

Ik denk dat je over je limiet heen bent gegaan, waardoor je snelheid lager is bijgesteld.
Even contact opnemen met je provider hierover.

Toegevoegd na 19 seconden:
(of wachten tot een nieuwe maand begint)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik ook. Oftewel zit je over je limiet of je Wifisignaal verzwakt.