Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom blijft mijn mobiele telefoon eindeloos bezig WhatsApp te downloaden?

Ik heb een Samsung Galaxy GT-S5830, met o.a. WhatsApp. Als ik deze app nu open krijg ik de melding: "Deze versie is verouderd sinds 8 juni jl. Download de nieuwste versie uit de Google Play Store".
Als ik vervolgens op 'downloaden' klik, blijft-ie dat eindeloos (al hele dag mee bezig!) doen (zichtbaar aan groen-zwart bewegende balk), zonder dat ik ooit een seintje krijg dat download gereed is.
WhatGoingOn? Hoe lang duurt zoiets überhaupt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
938
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is een probleem met whapp, ik zou te weinig opslag hebben ( terwijl ik voldoende had..) Verwijder Whatsapp, en installeer hem opnieuw, nadat je eerst je telefoon opnieuw opgestart hebt; Dit werkte bij mij!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat ligt ergens bij Google, uit ervaring moet je gewoon wachten, check ff of je internet werkt en dan is hij iets aan het doen en na een tijdje dan doet hij het wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoewel ik dit antwoord aanvankelijk nogal vaag vond, blijkt het toch zo gegaan te zijn. Kennelijk een 'ervaringsdeskundige'...

Andere antwoorden (1)

Er is een storing bij whatsapp dit gebeurt bij de meeste mensen ook. Wat je ook doet NIET verwijderen. Dat heeft nml. geen zin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding