Wat bedoelen ze met "200 belminuten of 400 smsjes"?

Ik zie dus zo'n aanbieding staan met de bovenstaande tekst.
Nou vroeg ik me dus af: moet je je beperken tot alleen bellen of alleen smsen?
Waar ik ook aan dacht: is 1 belminuut gelijk aan 2 smsjes?
Dus dan zou je bijv. 100 minuten kunnen bellen en nog 200 smsjes kunnen sturen.
Iets in die richting?

Toegevoegd na 23 minuten:
Erg bedankt allemaal, ik snap het nu helemaal!
Om maar even nog een vraag neer te kwakken:
Hoe zit het dan met dat basispakket internetten?
Hoe kan ik zien of ik tegen de 250MB aankom?
Om het misschien wat makkelijker te maken:
http://www.superdeal.nl/superdeal/index.php?c=ML_83&gclid=CIa0r5_0sqYCFUODDgod8y8t2Q

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vodafone

Het beste antwoord

Als je 100 minuten hebt gebeld, dan kun je inderdaad nog maar 200 sms berichten versturen (volgens mij is dit Hi).
Je kunt ook 300 sms berichten sturen, maar dan kun je nog maar 50 minuten bellen.
1 belminuut staat gelijk aan 2 sms berichten.

Toegevoegd na 9 uur:
Bij deze het antwoord op je extra reactie:
In dit HTC toestel kun je verbruikte data opvragen in het toestel, deze data zou je elke maand kunnen resetten zodat je in de gaten kunt houden of je over je limiet heen gaat.
(althans dat dacht ik).
Ik heb nog even in de handleiding gekeken, maar hierin kon ik het zo gauw niet vinden. Tot nu toe kon ik deze informatie op al mijn toestellen wel bekijken, ik ga er vanuit dat het ook op dit toestel mogelijk is.

Er kan eventueel gebruik gemaakt worden van de app: NetCounter

*Let op de link naar het pdf document is vrij groot
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je tijd!

Andere antwoorden (2)

De exacte richting ;)

Je moet het zien als een bepaald aantal credits die je kunt uitgeven aan belminuten of sms'jes. En 1 minuut staat in jouw voorbeeld inderdaag gelijk aan 2 sms'jes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je zegt klopt, of iig dat heb ik ook. 2sms'jes staat voor 1 belminuut. Dus je heb bv 100 belminuten die je op kunt maken aan 100 minuten bellen of 200 sms'jes. Of natuurlijk 'n combi van dat. Iig gaat aan 2 sms'jes 1 belminuut op.