Wat voor soorten opties heb je met de knoppen op een iPod touch?

Ik heb een iPod touch 4G. Je hebt dus de home button en de vergrendel knop enzo. Maar als je die 2 tegelijk indrukt krijg je een een soort printscreen. Zijn er nog meer opties als je zoiets doet met die knoppen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Homebutton:
1 x drukken:
- scherm springt aan
- je gaat naar je homescherm
2 x drukken:
- lijst met laatst gebruikte apps springt onderaan open
- swipe naar rechts om in dat menu muziek te beheren
- bij ontgrendelscherm: muziek beheren
3 x drukken:
- zwart op wit gaat aan (moet je eerst instellen bij instellingen)
Lang inhouden:
- Voice Control gaat aan, maar daar heb je niet zoveel aan.

In je instelllingen kan je ook instellen met zoomen,
je tikt met 3 vingers 2 x achter elkaar op het scherm en je zoomt in. Je kan uitzoomen door er weer op te klikken en door met 3 vingers te slepen het beeld verslepen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Groetjes

Toegevoegd na 1 minuut:
met de vergrendelknop bovenaan is niet veel te doen, behalve aan en uit zetten, en wat je al zei:
homebutton+vergrendel knop = printscreen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

2x op home opent het multitask venster, 2x op home tijdens vergrendeling venster opent snelkoppeling naar je camera en muziekspeler,

dfu mode volgens mij 10sec op power button inhouden dan home button erbij voor 10sec dan power loslaten en alleen home voor 10sec.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook een keer gehoord dat je met de home en vergrendel buttons iets met de camera kon doen?
Al je 2 keer snel op de homeknop drukt komt er een klein menu vanonder waar je ook door kunt scrollen! Het bevat de laatst gebruikte aaps, een volume regeling en een muziek menu. Om er door te scrollen, doe je hetzelfde als het gewone menu.

Toegevoegd na 1 minuut:
Correctie: aaps=apps
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dubbel druk op homebutton terwijl ie op het vergrendelscherm staat is het muziekmenu.
Een druk homeknop wanneer ie gewoon aanstaat is het zoekmenu.
Dubbel druk homeknop waneer ie gewoon aanstaat is een overzicht van je openstaande apps (vinger lang op een openstaande app houden en er verschijnt een icoontje om te sluiten)
In ditzelfde menu nog eens naar rechts vegen is muziek en 'slotbutton' om beeld niet te laten bewegen. Nog eens naar rechts vegen is het volume.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de iPod vergrendeld is en je 2 keer home button doet kan je direct je camera openen, en je muziek harder zachter over een nummer overslaan.(zie foto)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil ook zo een fijn rooster.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik zie die knop helemaal niet.. Ik zie gewoon de vergrendel button einde verhaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook Als je hem 2 keer indrukt? Zo ja , >.> dan heb je misschien de ios 5 update nog niet gedaan.
Want voor die update was die "dubbel home button camera click function""" er nog niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd. Echt een perfect rooster.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik kan de nieuwste update niet want dan loopt mijn iPod steeds vast. Dat is een of ander raar iets van iTunes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien als je daar ook een vraag over stelt weet iemand het komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, zal ik misschien eens proberen!