Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is 300 mb genoeg voor internet?

ik ga veel internetten en facebooken,whatsappen,twitteren,hyven en dat soort dingen

Toegevoegd na 5 minuten:
ik wil ook youtube filmpjes kijken of kan ik dan beter t-mobile nemen met onbeperkt internet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Voor instant messaging apps is 300 mb genoeg. Gebruik geen Internetradio, download geen grote bestanden en kijk vooral geen filmpjes op het internet. Ik zelf gebruik ongeveer 50 mb per week. Ik gebruik Twitter, Hyves, Facebook, Whatsapp en skype fulltime. Als ik wat moet downloaden wacht ik tot ik thuis ben en gebruik kan maken van WiFi. Ik hoop dat je WiFi thuis hebt. Dit is heel nuttig voor als je bijvoorbeeld foto's krijg toegestuurd of apps moet downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het kan misschien juist,vermits je geen filmpjes gaat kijken want dat slorpt mb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij hebt ongeveer het zelfde internet gebruik als ik, ik gebruik indien mogelijk een wifi-verbinding (mijn iPhone pakt deze uit zichzelf wanneer hier de mogelijkheid toe is), ik persoonlijk red het net niet, ik zou je dan ook aanraden voor het onbeperkte internet te gaan, of een provider met 500mb uit te zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding