Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan mijn touchscreen kapot vallen?

Mijn iPod Touch (4g 8gb) was gevallen en 80% van het scherm was kapot, toen hebben we het laten maken, maar het scherm past er niet helemaal op, dus is het scherm te groot. Dat is een probleempje, want we gaan gewoon opnieuw naar de winkel, maar nu merk ik de er een hele strook in het midden van mijn iPod niet meer reageert op touchscreen, kan dit gebeurt zijn door de val, of omdat het scherm er niet juist opzit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
620

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja je touchscreen kan gewoon kapot vallen.
Maar het is ook mogelijk dat hij de sensoren niet meer pakt omdat er niet het juiste glas op zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan door beide komen. Alleen het is wel raar dat het glas te groot is, want die zijn er speciaal voor gemaakt.
Bij de iPod touch is het ook beter het glas en de digitalizer alle twee te vervangen, die zijn namelijk aan elkaar gelijmt, en alleen het glas vervangen is en weer opnieuw lijmen is heel moeilijk.
Ook moet je er voor zorgen dat alle kleine stukje glas weg zijn voordat je er een nieuw scherm inzet (En dat is best lastig want dat zit ook vast meet een soort lijm) anders past die niet goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding