Hoe krijg je een video (film) naar itunes vanuit een download programma?

b.v. van Ares, Utorrent

Toegevoegd na 36 minuten:
Ik wil hem dus bij Films hebben, maar daar komt hij maar niet.
Ik probeer hem dus te slepen of door een bestand toe tevoegen maar dan gebeurt er dus gewoon niets (geen melding, niets).

Komt het omdat mijn bestand(en) de verkeerde codex bevatten?
Te groot zijn?
te hoge resolutie

ik heb een ipod nano 8gb [zonder camera]

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als bovenstaande niet lukt is de film waarschijnlijk niet in het juiste formaat, met het gratis programmaatje www.handbrake.fr kun je 'm dan converteren naar het juiste formaat en daarna zou je 'm dan wel in iTunes moeten kunnen zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet het gewoon even proberen, inderdaad browse om de film te selecteren en dan rechts de juiste format voor je iPod kiezen.
Bij Destination moet je kiezen In welke map je 'm op je computer wilt opslaan.
Bij zo'n foutmelding kan het ook nog zijn dat de film corrupt is, want bij mij lukt het wel met mkv files.
Kijk anders een op het forum.

Andere antwoorden (2)

Ik heb het ook pas uitgevonden. De film is in Avi gezet. Je moet een programma downloaden die van Avi naar mp4 gaan. Als die om gezet is kun je in iTunes zetten en zo op je mobiel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1) Open iTunes en klik op Bestand
2) Klik nu op "Voeg toe aan bibliotheek"
3) Zoek naar het Bestand op je computer. (moet ergens in mijn documenten staan, omdat torrent videos daar worden opgeslagen).

Ik geloof dat je ze ook gewoon kunt slepen naar "Films" in iTunes