Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Gezocht; een goede smartphone voor gemiddelde prijs. Mogelijk?

Ik zoek een smartphone na het verdwijnen van de telefoon die ik had. Maar de sites op internet zijn zo onduidelijk... vandaar mijn vraag.

Ik wil graag een telefoon met een scherm van 4'' tot 4.5'' met minimaal 8mp camera en (het liefst) min 3mp frontcam. Mijn budget is maximaal €300,- en ik wil graag een uitbreidbaar geheugen en hij moet niet snel vastlopen. Ik snapchat veel en whatsapp, snapchat wordt ook veel gebruikt en facebook en twitter een klein beetje. Als het kan wil ik graag een witte telefoon...

Is dit mogelijk of ben ik nu te veeleisend? Heb al heel lang gezocht maar onvindbaar tot nu toe helaas :(

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
600
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
voor 360€ heb je een galaxy s4

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens mij voldoet de Samsung Galaxy S3 prima aan je eisen! Alleen is die niet meer in de winkel te koop, dus moet je hem online bestellen (op tweakers.net vind je winkels waar ze te koop zijn, op prijs gesorteerd).
Echter, er zijn hevige speculaties dat binnen nu en een paar weken de Samsung Galaxy S5 zal verschijnen. Als dit bekend is en de verkoop start, gaan de prijzen van de S3 en de S4 (z'n opvolger, op dit moment nog >€300) natuurlijk naar beneden. Zoals ik zeg, het zijn maar vermoedens, maar als ik jou was zou ik nog een paar weken wachten tot er meer bekend is over de S5!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding