Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik "broekzak bellen" bij iphone stoppen ?

Met broekzak bellen bedoel ik eigenlijk gewoon van alles, niet uitsluitend bellen , maar dat gebeurd wel , zelf dingen naar facebook posten in de trend van 23@#$@23 of zelf whatsapp opstarten, wilekeurig youtube opstarten mensen bellen, etc het is gewoon vervelend aan het worden meestal heb ik spotify aan en druk het scherm op zwart. en stop hem in mijn borst zakje tijdens het werken, ik loop veel. maar dat schijnt niet te werken welke instelling kan voorkomt dat een aanraking van mijn schem door de kleren o.i.d niet van alles gaat doen? Ik word er een beetje gek van door mijn werk moet ik regelmatig mijn iphone bedienen om iets te scannen en tijd registeren etc dus ik kan hem niet uit zetten.
ook is een hoesje met een klepje voor mij niet handig

capthavoc
6 jaar geleden
15.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kan dit voorkomen door bij 'Instellingen - Touch ID en toegangscode' een schermvergrendeling aan te zetten. De kans dat je broekzak de juiste code raadt is nul :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding