In welke staat is een demo model smartphone meestal en is het onverstandig een demo model te kopen?

In combinatie met een goedkoper abonnement (waarbij je moet bijbetalen) scheelt het ongeveer 100 euro (van 120 naar 24)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

In welke staat het 'meestal' is, is lastig te beantwoorden, maar een demomodel waarmee ik afgelopen zaterdag gespeeld heb was dermate gaar dat ik het nog niet voor niets zou willen hebben. Als je je een nieuwe echt niet kunt veroorloven en het toestel werkt zoals het moet werken (knoppen drukken goed in en scherm is onbeschadigd), dan heb je voor 24 piek natuurlijk een koopje.

Het is wel belangrijk dat het toestel het de volle looptijd van je abonnement volhoudt, want je krijgt niet zomaar een nieuwe. Kijk ook of je volledige garantie krijgt.
paulus811
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou persoonlijk nooit een demotoestel kopen, je weet nooit wie en wat er allemaal heeft aangezeten en wat er mee gedaan is. Ik zou het risico te groot vinden, dan maar iets langer sparen en gewoon een nieuwe nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan waarschijnlijk niet heel veel kwaad, van binnen kan je weinig slopen, aan de buitenkant zullen dan wel krassen zitten.