Mijn broer zei laatst dat er een app is dat is guitar Hero en dat doe je met je echte gitaar is dit zo en zoja hoe heet die app

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik ken de app guitar Hero maar maar mij is verteld dat er een guitar Hero app is dat je je gitaar aansluit en dan guitar hero doet met je echte gitaar ( ik weet het niet 100% zeker) of dit bestaat en zoja hoe het deze app?

Antwoorden (1)

Garageband werkt ook maar je moet een aparte aansluiting kopen op je iPad een kabeltje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zei met mijn echte gitaar niet garageband