hoeveel volt kan een iphone aan?

ik heb een iphone uit engeland en ik woon in belgie...ik heb een belgische stekker maar ik weet niet als de volt goed zit. moet ik dan toch een adapter kopen? of kan ik deze probleemloos opladen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (4)

Een Iphoneadapter werkt overal ter wereld. Als de pootjes niet in het stopcontact passen dan kun je andere pootjes kopen bij Apple.
escape
10 jaar geleden
Je moet alleen een verloop stekker kopen, een iphone is geschikt van 110V-230V. In Engeland hebben ze gewoon 230V maar een andere stekker een zogenaamde type G
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De spanning is geen probleem, ze hebben al lang ook 230Volt in Engeland.
Trouwens dat moet op uw oplader staan.
Die stekker knipt u er gewoon af en zet er eentje van bij ons aan.
Zo een platte 6 Ampère stekker en dat zal u véél minder kosten dan een adapter.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het goed is heb je er een ander stekkertje bij gekregen. Anders moet je heel even een nieuw kopje kopen, gewoon bij elke elektronica winkel te verkrijgen, is gewoon aan te sluiten op de usb kabel