Waarom, als ik een contact gewoon of via whatsapp toevoeg op de samsung galaxy s4 zie ik daarna nog steeds alleen het nummer en niet de naam??

Ik heb een samsung galaxy s4, en deze laat op whatsapp of sms alleen het nummer van het contact zien en niet de de naam. Het maak niet uit hoe vaak ik de contacten opsla, de nummers zijn het enige wat ik zie bij een contact! Waar ligt dit aan????

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou eens je telefoon af moeten sluiten en dan weer op te starten. Kan zijn dat het helpt.

Antwoorden (1)

Je moet eens proberen je telefoon uit te zetten met de opgeslagen nummers. Als je je telefoon weer opstart zou het gelukt moeten zijn, teminste dat was bij mij. ( sorry dat ik ook een reactie gaf ben nieuw hier moet nog ondervinden hoe de site precies werkt.)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat werkt helaas niet! Maar het enige dat ik wil is dat ie het gewoon meteen doet en dan ik hem niet eerst helemaal opniew moet opstarten!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat ook kan helpen is naar al je contacten in je whatsapp gaan en dan op het linker knopje onderaan klikken en dan op vernieuwen klikken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Whatsapp verversen, na dat je dit hebt gedaan even de mobiele gegevens uit en aan zetten. Werkt bijna altijd! En anders indd telefoon aan en uit.