Ik had gelezen dat ze binnen een maand Skype op de Iphone willen hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Leuke apps zijn oa:
- buienradar
- nu.nl
- twitterfon (om te twitteren)
- hyves

Maar probeer ook eens met je browser (safari) naar Nederland.fm te gaan, daar kan je naar allerlei radiozenders luisteren.

Skype komt heel binnenkort beschikbaar op de iPhone
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
TapDefense
TimeCrisis
PhotoSwap
Wobble
DWDD
WhatTheFont
Kenteken
Teletekst
Dactyl
CubeRunner
iSteam
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als jij van muziek houdt en een iPhone of iPod Touch hebt, dan is Shazam een absolute top programa en is ook nog gratis.