Is het mogelijk om het beeld op mijn smartphone (HTC ONE S) op mijn tv (Samsung Smart TV) te laten zien?

Ik heb een eredivisielive abbonoment voor op mijn telefoon en niet op de tv. Ik zou de wedstrijden op deze mannier graag alsnog op de tv bekijken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hier zijn speciale kabels voor gemaakt. In televisiezaken zijn deze verkrijgbaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je draadloos wilt streamen zou je erover kunnen nadenken om de HTC Media Link HD te kunnen kopen, maar deze is wel redelijk prijzig.

Een goedkoper alternatief is om een Micro-HDMI te kopen. Deze heeft aan een kant een kleine poort die je in de telefoon stopt en aan de andere gewoon een grote die je in de tv stopt. Deze kun je kopen vanaf ongeveer €10,-.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het hiermee mogelijk om hetzelfde beeld als op mijn telefoon direct op de televisie te zien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je ziet het beeld van je telefoon direct op je tv met beide oplossingen.