hoeveel mailadressen kan je op je smartphone (Samsung Galaxy Advance) zetten?

Ik heb nm 4 mailadressen op mijn telefoon staan, maar krijg iedere keer de melding geforceerd sluiten. Ligt dit aan mijn telefoon of kan hij niet zoveel mailadressen aan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het aantal is vrijwel onbeperkt. Het klinkt als een probleem met de software zelf. Wellicht moet je een harde reset uitvoeren om zo het toestel in nieuwstaat terug te brengen.