Wat te doen met het saldo van abonnement wat je nog tegoed hebt?

Ik heb mijn abonnement afgesloten voordat whatsapp kwam. Hierdoor bel ik veel minder en stuur bijna geen sms meer. Ik heb nu ongeveer 250 euro tegoed wat ik niet heb gebruikt en wel voor betaald. Wat kan ik hier mee doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zit met hetzelfde probleem. Bij T-mobile vertalen ze het tegoed naar aantal belminuten. Nou. Ik heb er nog ongeveer 3000 staan van afgelopen jaar. Zolang je je abbo niet veranderd blijven die staan natuurlijk.
Dat van de vorige antwoordgever dat je die in het buitenland kunt opmaken is niet zomaar waar. Bij de vroegere FLEX abbonnementen klopt dat. Daar ging alles van 1 tegoed af. Bij de latere RELAX abbonnementen gaat alleen het binnenlandse bel en sms gebruik van je tegoed af. Al het andere gebruik, buitenland bellen, smsen, enz. komt als extra kosten op je rekening.
Dus de enige manier is om alles en iedereen met jou foon te laten bellen om het saldo te laten slinken. Misschien kun je het over laten nemen naar je volgende verlenging van je abbo. Maar daar zijn ze niet zo happig op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tja, ik vermoed dat je dat kwijt bent als je niet een manier ziet dat tegoed alsnog op te maken.
Het is een lamp waar we helaas allemaal zo nu en dan tegenop lopen.
Misschien kan je nog kiezen voor een ander pakket bij je provider maar dat kan je beter even rechtstreeks navragen.
Bel eventueel 2x met dezelfde vraag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het blijft staan als tegoed. Dus als je bijv. dit jaar naar het buitenland gaat kun je er flink van bellen en smsen zonder torenhoge rekening.

Ook kun je op sommige sites via je abbo spelletjes en ringtones kijken. Helaas kun je het ongebruikte tegoed niet uit laten keren en is het tegoed bij de meeste providers niet onbeperkt houdbaar en vervalt dit na een tijdje. En het is natuurlijk zonde om helemaal niks mee te doen.

Tip: kijk of je je abbonement kosteloos naar beneden kunt aanpassen. Want als je die minuten toch niet nodig hebt is het zonde teveel te betalen en heel veel tegoed op te sparen.

Toegevoegd na 57 seconden:
Met kijken bedoelde ik kopen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt aan je soort abbo of je je saldo ook in het buitenland kan gebruiken. Ook het spelletjes en ringtones kopen gaat bij een abbo niet van je tegoed af. Dus minnetje van mij.