Sinds een tijdje heeft mijn Samsung Galaxy S2 Plus een groene streep in eigen filmpjes zitten. Hoe kan dit?

Gebeurd alleen bij Whatsapp.
In de gallerij van de telefoon of een andere messenger gebeurd dat niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Dat zit denk ik in het systeem van whats app. Ik had hier zelf ook last van toen had ik whats app verwijderd en weer gedownload en het was over. Wanneer je het hebt verwijderd en je download het weer hoef je alleen maar je telefoonnummer te bevestigen, en dan krijg als je wilt alle gesprekhistorie terug. Als het niet bij u werkt kunt u misschien contact nemen met whatsapp