Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

werkt whatsapp met wifi op blackberry?

Ik heb een bb curve 8520, mijn internet bundel is nu voorbij en wil verder alleen op WIFI, maar blijft mijn ping en whatsapp het dan nog wel gewoon doen?

Toegevoegd na 6 minuten:
Mijn wifi staat altijd automatisch aan, ik heb wel een prepaid toestel, maar als ik iets wil verzenden met whatsapp doet die het niet...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
736

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Whatsapp werkt uiteraard prima tot op een zekere hoogte ,als U via Wifi contact maakt . Wat nog altijd bij veel mensen niet bekend is ,is het feit dat het de gebruikelijke kosten met zich mee brengt..en hier bedoel ik mee ..op het moment,dat men iets wil verzenden. Als dit buiten de prepaid bundel geprobeerd wordt,zal het dan ook niet functioneren. Ontvangen kan uiteraard wel ! Er zit dan weinig anders op voor U ,om prepaid tegoed aan te schaffen.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Simpel: ja dat werkt dan nog
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb verbinding met wifi maar als ik dat iets via whatsapp stuur doet die het niet.. hij verzend hem niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is apart
WhatsApp zal blijven werken. Je BlackBerry messenger (ping) zal met het aflopen van je BlackBerry-internet stoppen met functioneren, net zoals een aantal andere functies.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ het enige juiste antwoord!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding