Als ik een ipod touch 2g jailbreak wat kan ik er mee behalve spellen downloaden?

( kan je ook gratis via itunes downloaden?)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kan andere thema's downloaden, bijv. een angry birds thema. je download niet via itunes maar via installous. bijna alle apps van de appstore staan in installous. je kan hem ook zo ver hacken dat je linksboven in het scherm geen ipod hebt staan maar bijv. je eigen naam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan van de spellen die je download via installous en installous kan je vinden in cydia via de repo hackulo.us en dan moet je installous downloaden en die spellen kan je vinden in IDWANEO.org
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan er ook een heleboel extra functies op zetten zoals swype of je kan gameboy spelletjes ermee spelen en nog veel meer kijk maar even bij de bron