Kan HTC mijn telefoon laten blokkeren?

Ik heb al sinds 3/4 maanden een HTC desire X, gekregen van mijn moeder. Ik ben hem gister ergens buiten verloren maar waar weet ik niet. Ik ben al een keer terug gefietst naar waar ik was en heb ook bij de Bibliotheek gevraagd of ze een mobiel gevonden hebben. Nu is mijn vraag dus kan HTC mijn telefoon laten blokkeren via de IMEI of moet ik dit ergens anders vragen? Misschien bij de politie? Voor tips en andere dingen die me kunnen helpen sta ik helemaal open.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee niet HTC maar wel je provider !! En doe dat snel !! Anders misbruiken ze je telefoon ! Laat iemand snel een sms verzenden met je gegevens in de eerste zin !!!! Waarom dan kan de persoon die jou tel heeft met jou contact op nemen . Waarom in de eerste zin ? Dat komt vaak in je scherm ondanks de vergrendeling (nooit geschoten altijd mis ) ja je provider of de politie zouden kunnen zien waar je telefoon is , maar of ze daar de moeite voor willen en kunnen doen is maar de vraag . Heb je bij HTC niet iets van vind mijn H t C ?? Zoals bij Apple ? Dan kan je zien op zo' n 30 m waar je toestel is !? Nu eerst een smeek sms :) of what'ap !!! Zo niet een dreig ik doe nu aangifte ik weet waar je bent !!! Dan echt afsluiten die handel en ja dan ben m kwijt ooo heel Jammi :( sterkte en geluk er mee . Ps er zijn gelukkig veel eerlijke mensen alleen moet je het hun wel makkelijk maken. Hang een briefje op bij de bib , bel hier en daar aan , loop de route , denk waar pakte ik m'n zak doek ? Of waar had ik m nog ! Zit hij niet in de tas vj boeken ? Dus eerst laten weten hoe de tel bij jou terug kan komen ! Evt zelf bellen naar je tel dan toch contact opnemen met je provider , nogmaals geluk ermee maar voor geluk moet je vaak wat doen . Go for it .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje ;)...........tis wel zo dat er die dag geen simkaart inzat xD.....Niet vragen waarom. Dus misbruiken in de zin van kosten etc etc zal niet gebeuren. En hij is gekocht, dus hoe dan bij mn provider? Heb ik die dan? Ik dacht wel dat de politie een soort SMS Bom kan maken waardoor ook zonder sim er berichten binnenkomen, Via IMEI dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij is overigens gekocht bij Bol.com, en ik neem aan dat bol geen provider is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja de politie kan !! Je telefoon traceren , en ? Ja ook alleen met imei nr maar of ze dit belangrijk genoeg vinden , nee dat denk ik niet . Wel bij een hals misdrijf .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt het altijd , vragen bij de politie . Succes.