Ik kan mijn berichten tijdens het typen niet meer lezen, hoe kan ik dit weer terugzetten?

Ik heb een htc wildfire s en tijdens het typen kan ik niet meer de berichten lezen waar ik op antwoord ook op whatsapp enz. kan iemand mij helpen? Ik had dit eerst niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit heb ik op mijn Sony telefoon ook wel eens, maar bij mij heeft opnieuw opstarten van mijn telefoon geholpen, daar na is het een raadsel keer terug gekomen, als het goed is krijg je wel de tekst te zien als je het tekstveld aan raakt. Maar dat is kortweg heel irritant typen

Toegevoegd na 2 minuten:
Telefoon is even eigen zinnen gaan maken " daar na is het een raadsel keer terug gekomen," daar hoort er niet te staan