Als je dit via de telefoon zelf wil doen kan het op de volgende manier:

Ga naar de bestanden en selecteer het bestand dat je wilt verplaatsen door er lang op te drukken, er verschijnt dan een pop-up. Nu kan je aangeven dat je het bestand wilt verplaatsen. Dan verschijnt weer een pop-up en kan je zelf de map 'external-SD' selecteren.

Als je dit via de computer wilt doen, wat veel sneller is kan het via KIES, maar daar ben ik geen liefhebber van. Het kan ook op de volgende manier:

Ga naar instellingen -> DRaadloos en netwerken -> USB-hulpprogramma's en zet dan USB-massaopslag aan.
Koppel je toestel nu aan de computer met een USB kabel. Er verschijnen nu 2 externe schijven. 1 is van je interne geheugen en de ander is je externe geheugen.
Je kan nu knippen en plakken.

Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

simpel, je gaat naar het bestand, niet via muziek of via galerij maar via bestanden. Vervolgens doe je opties er daar staat een optie om het op je sd kaart te zetten.

Lukt dit niet? Dan is er vast en zeker ook nog wel een app voor.

succes