Hoe kan ik het geluid van de camera op mijn iPhone 5s uitschakelen?

Ik heb de muteknop geprobeerd en alle geluiden uitzetten, mijn toetsenbord geluid staat al uit, niets werkt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat raar al sinds ik iPhones heb gaat het geluid van de camera uit op mute stand

Het beste antwoord

In veel landen is een het geluid van de camera verplicht, je kan het daarom bij veel telefoons niet uit zetten. Er zijn echter wel camera apps die dit niet doen die je wel zou kunnen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zou de landinstelling op Nederland kunnen zetten.