Hoe kan ik de internet op mijn iphone versterken ?

Mijn iphone is best slecht met verbinden met wifi, andere mensen kunnen wel verbinden maar bij mij kan die hem dan niet vinden, hoe zou ik dit kunnen oplossen miss dmv een app?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan proberen door eerst je Iphone minder data te laten verwerken. Dus zet alles uit zoals bluetooth, noodmeldingen, etc. Dit kan je WIFI ontvangst flink verstoren.
Als dit niet werkt kun je altijd een factory reset doen. Maar vergeet dan niet even een kopie van je Iphone op je pc te zetten. anders ben je alles kwijt.