100mb blackberry internet voor in spanje, wat kan ik hier allemaal mee?

Ik ga op vakantie naar spanje en heb hiervoor bij t-mobile een 100mb weekkaart blackberry internet gekocht, heeft iemand een tabel of lijstje of iets dergelijks met wat ik allemaal kan doen voordat dit binnen een week op is? Ik doe alleen maar ping, twitter en msn en soms misschien eventjes op het internet? Gaat dit op in een week?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je niet excessief verbruikt zal 100 mb niet opgaan binnen die week, pingen, whatsappen en zo nu en dan een website bezoeken zal geen 100 mb dataverbruik in een week opleveren...

Het ligt er wel een beetje aan hoe vaak jij twitter en whatsapp berichten krijgt, en wat voor websites je bezoekt. Als je bijvoorbeeld een dag lang lekker zit te youtuben, heb je die 100 mb er zo ruim doorheen zitten, maar stuur jij af en toe een chatbericht op whatsapp of een update naar twitter, dan zal dit niet zo uitbundig veel verbruik opleveren.

Een paar bespaartips:

- Zet de synchronisatie van applicaties die jij niet nodig hebt uit als je ze niet wilt ontvangen in het buitenland;

- Bezoek de mobiele sites van websites, een hoop sites hebben er een, denk aan m.nu.nl;

- Download een app die je dataverbruik in de gaten houdt, zo heb je meer zekerheid over je gebruik en kan je het goed in de gaten houden. Er is altijd wel iets hiervoor te downloaden.

Veel succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Avtje, zo een app lijkt me wel handig, weet je er één?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf geen BB, maar heb ergens gelezen dat je voor de BlackBerry een app kan downloaden die "Data Counter Widget" heet, die houd je verbruik in de gaten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh damn, vraag gaat over bb, ik heb namelijk een iPhone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alsnog bedankt voor de moeite!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er al een gevonden Avtje :).